05 noviembre 2008

9, 11 y 13

9, 11, 13.
Jaz cincuenta y picu años, dimpués de aquella enorme lumbre que veno con el Sur, dierin un taju a la jerra que dendi siglos atrás daba personalidá a la ciudá. Crearin una calle nueva (Isabel II) y dejarin sola a la catedral comu en un urru surdíu la nada. Somorrostru partíu en dos y lo que jue entráa a la ciudá, que paez se despeña sin sentíu justu enantis de allegase al su destinu.
Abora se cain las casas. Declaración de ruina es el su llamatu. Quierin dejalu todo bien guapu para el 2016.
Ay, ay, ay

1 comentario:

Anónimo dijo...

Y tuvía peor: liendo el libru de Madariaga sobre Pereda, dí con una fotu onde, sigún la tradición, vivía Sotileza. Sigún el libru, la casa esborregó jaz tiempu. Tuvi ocasión d´echar una parláa con Madariaga y confesome qu´esti datu no estaba del tóo comprobáu. Daque casas que estaban a la altura y ena mesma manu que la de Sotileza caerin, asina que supuso que tamién la suya.

Juí cona fotu del libru a revisar las casas de la zona de la calle Alta onde se supón qu´estaba la de Sotileza, no sólu por gustu, tamién por trabaju. Las piedronas del llentel del accesu principal al baju o bodega onde vivió Sotileza (sigún la fotu y la tradición) correspuenden conas de una casa que tuvía está allí, alventistate. En concretu, y si no yerro, la casa con una pintáa onde pon: "libertá". Es una de las condenáas a muerti. Anímovos a que lo comprobéis y que me corrijáis o no. Puei qu´esté equivocáu.

Viva Santander capital europea de la cultura.

Un saludu

Serrón