16 octubre 2008

Hipercor

- Por favor, puei apurrime una hoja de reclamaciones.
- ¿Qué jué, hom? ¿angun problema?
- No fui para alcontrar bocartes ni ojitos en la pescadería.

Y comu tampocu fui para desplicale a la encargáa que esu de boquerones y gallos no es muy normal por acá, puse la reclamación. Me paez perfeutu que quieran usar los llamatos normativos del pescau porque vien genti gajuca, peru esmanar el llamatu patrimonial en el trajín me paez escesivu. O si no, en 10 años naidi en Sanander será para distinguir un bocarte, una anchoa y un boquerón. Bien destintu en el mercau La Esperanza y en otros laos ondi unu puei ver tuvía muergos, amayuelas y mocejones.
Jaz dos semanas de estu y naidi me llamó tuvía. Siguru que si alcuentran más quejas sedrán más sueltos.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Muy güena idea: acción directa.

Serrón