24 febrero 2012

Culturas pulíticas

Cumo Cameron, esti periódicu tien un gran aquel a la Unión de Engalaterra con Escocia. [...] Cona upinión escocesa tresponiendo poc´a pocu pol caminu nacionalista, Cameron puei acertá al calculá que cuanto antes sea la votación, más probable es que risulte pa caltené la Unión [...] Se diz que Salmond, el ministru prencipal de Escocia, quier ganá tiempu pa gastá el dineru englés, ensin obedecé las normas británicas. [...] Si los más d´ellos quierin estu, los votantes del sur de la frontera deben tener el drechu a invalidalu. Pero si la custión es sí o no a la endependencia, mosotros tendremos de respetá los deseos escoceses.

The Daily Mail


De los franceses, la cucina; de los italianos, la moda; de los alemanes el trabaju; y de los británicos, la su cultura pulítica.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Sí, cumu lus 14 minerus británicus asesináus pola pulicía ena güelga del 84-85, u las maturrangas q'hicierun n'Irlanda y l'Ulster, u las acionis militaris en Libia, Afganistán y Iraq, u la represión de lus estudiantis y la regüelta de lus mozus de lus barrius obrerus de Londris de l'añu pasáu, u el sú sistema eletoral... etc. Reinu Uníu nu es ningún ejemplu, otra cosa es que l'Estáu Español sea tovía pior, peru es cumu si unu d'Arabia Saudí poni a isti estáu que parecemus cumu ejemplu de "cultura pulítica".

Paulu