16 octubre 2009

Global Identity War

Engurruñáu se le queda a unu el corazón liendo el libru de Odd Arne Westad sobre la Guerra Fría y discurriendo sobre las razones que caltuvierin guerras por too el mundu durante casi cincuenta años. La autora propón que no jue el imperialismu lo que inguisaba a los Estaos Uníos y la Unión Suviética para intervenir en otros países, sino que estaban cunvincíos de que las sus ideologías eran güenas y tinían el deber de apurrilas a toos los pueblos del planeta para que asina medraran y se moernizaran. Y es que más peligrosos que los malos, suelen ser los tochos quisiendo jacer el bien y creyendo que tien la razón.


Abora la engarra socialismu-capitalismu no levanta a naidi y too se jaz enreor de las identidaes. La tribu, la etnia, el país y el estáu son las nuevas ideologías. Los que sobreviven son los tochos que en vez de buscar el su provechu particular (robando un bancu o fundándolu, pintu el casu) creen que alcontrarin la fórmula mágica del bienestar para toos y aluchan por imponela.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Los de la endependencia y el socialismu lo tenemos jodíu entós.


Encontó no estoy náa d'alcuerdu con esa tesis peru buenu.

Un saludu.

veceru dijo...

Qué va, socialismu y endependencia son ligítimos y bien aplicables. El problema es matar y destruir. Sigún el informe Alerta 2009 (de la Escola de Cultura de Pau), 2/3 de las guerras autuales tien trasfondu (escusa diría yo) identitariu.
Y no es que ulvide que otras escusas matan asgaya (ay, capitalismu), peru comu desisti la zuna de identificar lengua-identidad y esta bitácora le da muchu a la lengua, quiría dar la mi upinión.

Anónimo dijo...

Entiendo el tu planteamientu veceru, lo que dije no iba en tonu reproche ni náa d esu. Ensin duda es un asuntamientu interesanti. Yo es que el tresfondu socialismu-capitalismu veo que tamién esta presenti n'esas luchas identitarias de las que parlas.

Un saludu.