21 mayo 2008

El otru Sanander ( I )

Sanander capital de provincia. Sanander novia del mar. Sanander preciosa bahía... Sanander cara´l mar y culu a Cantabria. Paez comu si desistiera de la nada, ciudá ensin territoriu en redor desapartá de cualquier cosa que jieda a pueblu.

Lo peor de todo, ciudá conservaora. Ciudá que caltien lo malu de lo vieju y da piqueta a las alcordanzas sellencas. Ciudá burguesa clisáa por la su bahía mientras se esborrega el Teatru Pereda o el Mercau del Este. Ojalamen juera de drechas, al menos tendría angu de moernu. No, simplemente conservaora. La ciudá del tuvu (la mi familia tuvu...) que no tien.

Sanander apúrreme sentimientos alcontraos. Hay munchu malu, peru tamién atrae porque hay una ciudá acurruchá detrás de las postales. Hoy escomenzamos una cambera por esa ciudá desconocía, atractiva, tuvía marinera y montañesa. El otru Sanander.




3 comentarios:

Anónimo dijo...

Pueblu d´aparencias... asina es Sanander...

Anónimo dijo...

Yo soy de esta ciudad y puedo decir que hay otru Santander, muy buena iniciativa mostralu.No tou es palaciu la madalena ,el sardineru y el ayuntamientu .

Aqui tienis un casu:


http://www.flickr.com/photos/11148281@N08/





Llobetu

veceru dijo...

Muy buenos los afotos, llobetu. Lo malu es que no soy para alcontrar imágenes de esi otru Sanander y no tengo ni cámara... peru lo intentaremos.
Saludines