01 octubre 2007

Alcontrar la unidá

Mos icía Serrón en el debate alreor de la carta a un inorante de esta bitácora que la declaración del BIC sedría un pasu chicucu para el labarientu que tenemos entre las manos. Una custión interesante asgaya porque esta iniciativa supón un mínimu y bien luegu habrá de echase el marcu para la su superación. ¿Val la pena gastar abora inteligencias y cuicía para un caminu tan curtu? ¿no bría de intentase una figura jurídica más ambiciosa?
La rispuesta que mosotros mos damos es que sí, merez la pena. Primeru porque el BIC no tien un recorridu tan curtu comu apaece a la primer vista. Desisten mecanismos suficientes para entarajilar un conceju permanente que costodie el caltenimientu de este patrimoniu y que puei ser el escomienzu de muchas otras iniciativas. Y sigundu, porque los beneficios del BIC se allegan bien lejos del nuevu estatus jurídicu.
Porque la iniciativa del BIC está convirtiéndose en un trapo, una bandera. Es un puntu de alcuentru de todos jirmando ajuntaos por decender un bien común. Una petición cincilla y razonable, coherente y justa que está acurriando apeas dendi diferentes visuales ideológicas y sociales, echando la solera de una movición más amplia y alcontrando casi una utopía en la nuestra tierra: unidá.
Por esu abora tamién siguimos bierrando: MOS ALAMPAMOS POR IN BIC



No hay comentarios: