22 diciembre 2011

Savater

Siempri gustóme leer a Fernando Savater: quiciás filosofía barata y jallaíza peru es que yo no llego pa más. Tamién prestábanme los sus artículos al respetive del nacionalismu. Sí, siempri creticaba al nacionalismu vascu, peru cumo él vivía gubernáu por ellos me paecía normal. Pero no. Era solu que esi no era el su nacionalismu. Tovía cuando leo el Manifiesto por una lengua común m´amurrio un pocu. Velu abrazá los mismos argumentos escontra los que siempri aluchó da apuru. Una lengua por cima las otras porque arrepresenta la nación ena que yo creo.

Otra más de nacionalistas.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

¿Alguin puée dicí-mi qué es un nacionalista u nacionalismu?

Paulu

veceru dijo...

Yo pa estas cosas soy muy de la wiki
http://es.wikipedia.org/wiki/Nacionalismo