08 diciembre 2010

La montaña de usía

Una nueva visual de La Montaña.
Estaría bien que alguien jiciesi un estudiu de cuánta genti y dineru gasta una Deputación Provincial y cuánto una Comunidá Utónoma. Me da que la diferencia no sedría mucha.
Onque paez que gastar cuartos pa decender la españolidá de Navarra no es problema. ¿Y por qué no pa caltener la cantabricidá de La Montaña?

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Tien gracia, lo de aunificar comunidades uniprovincialis está bien... sacau cuandu favorez a proyeutos nacionalis no españolis cumu es el casu de Navarra.

Anónimo dijo...

¿Pa cuandu la aunificación de Valencia con Cataluña?

Anónimo dijo...

Otra cosa. Dendi un puntu de vista namás económicu, a curtu plazu y drentu del sistema autual no siría mijor la integración de Cantabria ena CAV (pais vascu), los datos ahí están... Lo de gastar el argumentu económicu es piligrosu pa esta jarcia porque si mos ponemos n'esi plan les pue salir el tiru pola culata.

Anónimo dijo...

Nel antirior mensaji quería dicir ¿no siría mijor la integración de Cantabria ena CAV? (asina con interroganti que sino no se entiendi bien)

Anónimo dijo...

Esti siñor nu s'alcuerda de Lusemburgu. Pocu más de 2000 km2, 400.000 habitantis (Cantabria más 5200 km2 y más de 589.000 habitantis) y el 2u PIB per cápita más altu'l mundu. Por ciertu, el selariu mínimu de Luxemburgo está en 1400 eurus, cuasi cumu iquí (que nu allega a 700) ¿Será q'España tieni q'esapaecer y unificá-si con Lusemburgu?