06 octubre 2010

Prellezo


El otru día, apurando los últimos días de veranu, jui a la playa de Prellezo. El Berellín le diz la toponimia. Quiciás la playa más bonita de Cantabria: con pleamar cumu una ría de pocu calu con playas más chicas e los laos y arrodiaa por acantilaos. Con bajamar, playa abierta y peligrosa con un moriu de roca jorao cumu la puerta d´un gigante. Me puse triste al ver la casa esquilaa en la roca a la entrada. Van tirala, sí, y me paez perfeutu. Es hormigón en metá la naturaleza que más valdría no ber levantau nunca.

Pero resulta que en esa casa pasé yo muchos días de veranu ena mi criazón. Esa casa era de unos amigos de los mis padres y díbamos tardes enteras a echar una estaa bajando a danos coles y golviendo a subir a ensuganos al prau que domina toa la playa. Más que murria, tindría de ber sintíu alegría por ber disfrutau de esi paisaje.

Pero me entró la murria. No sé si por la casa que echarán a pique o por la niñez que juesi.

No hay comentarios: