17 marzo 2010

Torga-Llano

Estoy liendo Cuentos de la montaña de Miguel Torga. El libru me li regaló el amigu que jaz años me llevó a ver una pilícula de rialismu social italianu de los años 50: cuando prendierin las luces los mis amigos boceceaban mientras yo suspiraba pol vieju y el su perru. Siempri me amurrié con hestorias tristes de viejos y críos. Camiento que jue esti tamién quin me habló de La lluvia amarilla de Julio Llamazares. Hay amigos que en tal de ensugar glárimas sirven pa inguisalas.
El casu es que esti Miguel Torga tien relatos curtos (tres o cuatro páginas) que resumen vidas y tristezas con la vida rural de fondu. El Llano portugués, me diz. Quiciás mijor Llano el Torga cántabru, pienso. Un sentir que paez local e íntimu, es en rialidá universal y comparciáu. No li resta importancia ni interés: lu engrandez.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Otros dos autores fundamentales: John Berger y Erri de Luca.

Saludos,

Serrón

veceru dijo...

Lo universal es lo local ensin jastiales (Torga dixit)