18 septiembre 2008

Identidá industrial

Jaz tiempu sentí que la cumía rápida de las grandes caenas multinacionales triunfaba en el mundu no tantu por la publicidá sino por la homogeneidá. Quin se acerca a un McDonals puei que no tenga al filete rusu comu el su platu preferíu, peru tien siguru qué va a alcontrase: produtu estandard ya sea pollu del KFC o un peazu carne del Burger King.
Con las identidaes cudo que estamos en lo mismu. Tenemos un especial aquel por las identidaes claras, ensin jazas grises, cincillas de penetrar. Y que coincidan con angún jilsu de frontera para discurrir ondi escomienzan y ondi terminan.
Esborregamos jastiales culturales jormando un continuum para levantar bloques uniformes de identidá desapartáas.
Solu mos queda la insumisión.

5 comentarios:

Serrón dijo...

Es curiosu lo que unu echa manu a las tiendas de cumía rápidu cuandu viaja al destranjeru y tien pocu dineru: sabis qué te vas a alcontrar y por cuántu. Al principiu apetez prebar cumía distintu, peru dimpués, col pasu los días, acabas entrando a un Mc King y sientiéndote... siguru (es lo que más esconcierta).

Camiento que la tu entráa diba por senderos más prefundos, peru güenu, qué quiés, hui no tengo´l día.

Un saludu, vagoneta,

serrón

Anónimo dijo...

El serrón censura las opiniones que no le bailan el agua en su blog. Pobre aprendiz de fascistilla.

veceru dijo...

Y mi vecina del sexto tira las colillas al suelo cuando fuma en la calle. Vaya guarra.

Anónimo dijo...

Que te jodan a tí también

Anónimo dijo...

Tienes razón, lo escrito por mi sobre el censor serrón es tan interesante como lo escrito por ti en tu blog, es decir, nada.
El anterior comentario no es mío.