31 enero 2008

Un mundu nuevu

Ya es un escuchu cirníu: en daque semanas apaecerá un nuevu papel en Cantabria. Sedrá una edición regional del periódicu El Mundo y se diz que ya arrampló con genti asgaya del Diario Montañés. Siempri güenu que surda un proyeutu nuevu de comunicación, peru esti no paez tan nuevu. No solo escribirán los mismos de siempri, sino que lo harán en la misma direición. Porque el riquiraque ya suena en internet: el nuevu periódicu vien cruspíu de intención. Normal que su línea editorial se arrime a una ideología, peru no tantu que lo haga a un partíu pulíticu.
¿Qué harán en el DM y el Alerta?
¿Cogerán todos en un mercau chicucu comu el nuestru?

Y ya puestos, entre tantu periódicu, semanariu, gratuitu, internet y demás. ¿Naide mos jaz un güecucu? ¿Naidi tien una columna para el nuestru patrimoniu? ¿A naidi le interesa?
Pues no

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Paez que nu interesa ni a isquierda ni a drecha, ni por riba ni por baju.

Enllace a un pequeñu riquiraque nel blog de Jesús Cabezón, cabeza de lista del PSOE en Sanander. Pudíis alcontralo enos comentarios a la entráa sobre´l poeta Espriu:

http://jesuscabezon.blogspot.com/

Anónimo dijo...

El 7u Cursu d’Asturianu entama en Madrid





El próximu 28 de febreru entamará un añu más el Cursu de Llingua Asturiana en Madrid que yá fai la sétima edición del mesmu. Esti añu los cursos tendrán llugar nel llar de la Delegación d’Asturies en Madrid, unes modernes y afayadices instalaciones allugaes na cai de Santa Cruz de Marcenado númberu 2, cerca de la surtida del Metru de San Bernardo y del Centru Cultural Conde Duque. Les clases presenciales, con conteníos tanto de gramática práctica como de cultura asturiana, tendrán llugar tolos xueves dende’l 28 de febreru al 29 de mayu del 2008, n´horariu de 7 a 9 de la tarde. Los participantes recibirán un diploma acreditativu de 35 hores lectives. La matrícula y los materiales son dafechu de baldre y amás apurriráse abondu recursu de trabayu y llectura per internet. P’apuntase al cursu nun hai más que mandar un corréu a la seña siguiente: cursu@wanadoo.es








--------------------------------------------------------------------------------







7u CURSU DE LLINGUA ASTURIANA EN MADRID



del 28 de Febreru al 29 de Mayu del 2008

Llugar: Delegación d’Asturies en Madrid

c/Marqués de Santa Cruz 2, planta -1. Metru San Bernardo.

hores: tolos xueves de 7 a 9 la tarde.

matrícula gratuíta.



p’apuntase: cursu@wanadoo.es

tfnu 620133368

veceru dijo...

"para mí tiene un interés relativo", diz Cabezón. Y con él, la mayoría la nuestra sociedá. Peru güenu, el que tenga aquel por arrimase a ideas pupulares, que no mos haga casu. Somos los frikis de Cantabria.

Anónimo dijo...

Cantabria es un bosque de abedules de corteza blanca. Es invierno y ya no tienen hoja. Es de noche y luce la luna llena. Luz nocturna y blanca. Los abedules se diluyen. Pero están, aunque no se vean. Ya amanecerá. Y llegará la primavera. Y Cantabria seguirá siendo un bosque de abedules de corteza blanca.

serrón