03 mayo 2007

Cuando yo me haya ido

si estu es solo el trailer, el documental sedrá guapísimu

2 comentarios:

Anónimo dijo...

El documental lleva por títulu "Cuando yo me haya ido" y te pon un ñudu nel garguelu.

Tengo sintíu que jicierin otru documental pa la Consejería de Mediu Ambiente, ya finiquitáu, pero que no son pa alcontrar una risquieza por onde sacalu a la luz; es icir, está jechu, pero no puei vesi a pesar de la su calidá, únicamente por problemas de agenda. Tien güetabos esti país... Asina moz luz el pelu.

Anónimo dijo...

Teo de jacer un incisu: quin no alcuentra güecu es la genti la consejería de mediu ambiente, o mejor, los sus direutivos, no Burbuja Films, que, pola mi desperiencia y la de otros colos que pudi echar una parláa sobre esta tema, trebajan duru, rápidu y bien.