16 agosto 2006

La gran esperanza

Otra encuesta sobre los resultaos las votaciones que vendrán en 2007 bielda un panorama pulíticu en Cantabria bien destintu al autual. Del 18-13-8 en que esparten abora los escaños del Parlamento PP-PSOE-PRC, mudaría a un 15-12-12 nel que PRC cuege votantes d´ambos partíos estatales. Significaría esgolver toda la pulítica regional y juerza asgaya pa las tesis regionalistas.
Sedrá soñar espiertu, pero si las nuestras hablas alcuentran daque gente nesi partíu (que habelas, haylas asgaya) col aquel de jirmar pol su caltenimientu, munchu tendremos jechu. Una pusibilidá que se esmana ante dos problemas. Por un lau, la autual visual del presidente del PRC M.A. Revilla que mistura lengua y nacionaliegos ensin sentíu y paez que no puei jacer ná que jeringue la su pose hiperespañolísima. Y por otru la falta de una movición entarajilá que ajunte el aluche polas nuestras hablas de forma seria y rigurosa.
Son dos piedronas nel caminu, pero puein vencesi. Porque M.A. Revilla ya cambió de opinión munchas veces en otros temas y porque nunca es tarde pa escomenzar una defensa coordinada del nuestru patrimoniu. En cualquier casu, es el momentu de trajinar tranquilu y en silenciu, con mogura enas ideas p´alcanzar el 2007 con esperanza.

No hay comentarios: