Da miedu icilu, peru así jue. La competencia cernió la macona. Jaz unas semanas paliqueabamos de un nuevu piriódicu en Cantabria y ya moviérensi los otros. El diariu Alerta bieldó hoy un nuevu formatu (más tresnau que el vieju, la verdá), nuevas firmas (Víctor Gijón, González Bedoya y otros siniestros oficiales) y una apuesta por la calidá (esu diz el su director). Quiciás no amejore munchu, peru paez que ante la idea de tener dos papeles de la derecha en Cantabria, hay quin quier apostar por el Alerta comu contrapesu. Siempri cogierin más noticias del nuestru patrimoniu que el DM: a ver si tresponen por esa cambera.
20 febrero 2008
12 febrero 2008
Soy montañés
Je, je, vaya tíos estos de El hombre pez. Y oju a los de Burbuja films. Son los de el docu Cuando yo me haya ido, tien a Álvaro de la Hoz arronti (un crack) e ideas asgaya. Calidá visual dendi Cantabria. Habrá de iscurriles para pisculizar qué dan de sí.
05 febrero 2008
¿democracia?
Democracia no es echar un papilucu cada cuatro años, pero paez que a esu quierin achicala.
Alámpate con la mercadotecnia, consume ideas asgaya en pocos días y dimpués ulvídate de nos. Guiaremos la sociedá comu mos pete discurriendo siempri el bien mayor y dendi lo escuru. Tenemos piriódicos, editoriales, radios, que te dirán o el unu o el otru, no coge más.
Estu paez el turnu de partíos de Cánovas. Al menos que penetren que mos pispamos.
Alámpate con la mercadotecnia, consume ideas asgaya en pocos días y dimpués ulvídate de nos. Guiaremos la sociedá comu mos pete discurriendo siempri el bien mayor y dendi lo escuru. Tenemos piriódicos, editoriales, radios, que te dirán o el unu o el otru, no coge más.
Estu paez el turnu de partíos de Cánovas. Al menos que penetren que mos pispamos.
31 enero 2008
Un mundu nuevu
Ya es un escuchu cirníu: en daque semanas apaecerá un nuevu papel en Cantabria. Sedrá una edición regional del periódicu El Mundo y se diz que ya arrampló con genti asgaya del Diario Montañés. Siempri güenu que surda un proyeutu nuevu de comunicación, peru esti no paez tan nuevu. No solo escribirán los mismos de siempri, sino que lo harán en la misma direición. Porque el riquiraque ya suena en internet: el nuevu periódicu vien cruspíu de intención. Normal que su línea editorial se arrime a una ideología, peru no tantu que lo haga a un partíu pulíticu.
¿Qué harán en el DM y el Alerta?¿Cogerán todos en un mercau chicucu comu el nuestru?
Y ya puestos, entre tantu periódicu, semanariu, gratuitu, internet y demás. ¿Naide mos jaz un güecucu? ¿Naidi tien una columna para el nuestru patrimoniu? ¿A naidi le interesa?
Pues no
22 enero 2008
Una de lenguas
Torlavega, dumingu noche. Tarduca entretenía en la capital del Besaya, una ciudá que cambió asgaya en los últimos años; güenos bares, güen ambiente y bien tresná. Ya no es la pozona gris y fea de jaz años…
Pero angu no cambió tantu. Diendo al cochi para guiar a casa la lengua pica y el gorgüelu se seca. Anguna fábrica bieldando venenu al aire nocturnu. Ni bares, ni ambiente, ni bien tresná mientras sigan alendando químicu. Tuvía quierin metela otra chimeneona más. ¿Onda va producise eletricidá si no?... Comu diz a la entrada un cartelu, térmicas al Sardineru.
Pero angu no cambió tantu. Diendo al cochi para guiar a casa la lengua pica y el gorgüelu se seca. Anguna fábrica bieldando venenu al aire nocturnu. Ni bares, ni ambiente, ni bien tresná mientras sigan alendando químicu. Tuvía quierin metela otra chimeneona más. ¿Onda va producise eletricidá si no?... Comu diz a la entrada un cartelu, térmicas al Sardineru.
14 enero 2008
Estatutu
Ya entregarin los entendíos de la Universidá el su informe sobre la reforma el estatutu de Cantabria. Paez que en vez de entarajilar un testu pulíticu juesi levantar un jastial porque los técnicos tien munchu pesu y los nuestros pulíticos pocas ideas. No saben cancia onde dir y tien de priguntar la cambera más jallaíza para no esmanase.
Tuvía no se cerró el tema BIC, pero comu bien va iciendo el serrón jaz meses, no es una meta sino un jilsu más. Abrá que dir calentando la puchera para que el día que se ajunten para parlar de la reforma del estatutu, dalgún saque la reconocencia del nuestru patrimoniu comu tema a tratar. Quiciás en el artículu 30, quiciás en el capítulu preliminar...
Que se sepa: queremos que apaezan. Onque los técnicos no lu digan.
08 enero 2008
Cumpleaños
Dimpués la galbana la Navidá, estamos de celebración. Esta bitácora ya tien dos años de vida. Dos años y 94 entráas parlando de las cosucas del nuestru patrimoniu lingüísticu. No seamos farolones, somos pocos lo que mos acurriamos aquí. Quin quier leer en cántabru ya tien el robledal de todos; quin asomase a temas de Cantabria, recomendau direutu al musgosu; quin penetrar la pulítica regional, munchos otros.
Acá siguiremos en familia, con proyeutos locos, contentos con no esmanar la cuicía que mos acerca semanalmente al ordenador. Jiciendo lo único que sabemos... CERNER.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)