24 septiembre 2008

Palabra habitada

Quiciás no podáis acercaros a ver la presentación del libru La palabra habitada (Casa Cultura de Santoña, juevis 25, 19:30), pero si picáis esas palabras en el google, alcontraréis muchos de los conteníos que trai. Afotos de gran calidá de topónimos de Cantabria con desplicación de los sus llamatos.
Comu diría esi crack de prau: dendi la mi visual es impresionante.
Un ejemplu de la página: www.palabrahabitada.com




18 septiembre 2008

Identidá industrial

Jaz tiempu sentí que la cumía rápida de las grandes caenas multinacionales triunfaba en el mundu no tantu por la publicidá sino por la homogeneidá. Quin se acerca a un McDonals puei que no tenga al filete rusu comu el su platu preferíu, peru tien siguru qué va a alcontrase: produtu estandard ya sea pollu del KFC o un peazu carne del Burger King.
Con las identidaes cudo que estamos en lo mismu. Tenemos un especial aquel por las identidaes claras, ensin jazas grises, cincillas de penetrar. Y que coincidan con angún jilsu de frontera para discurrir ondi escomienzan y ondi terminan.
Esborregamos jastiales culturales jormando un continuum para levantar bloques uniformes de identidá desapartáas.
Solu mos queda la insumisión.

12 septiembre 2008

Un esgonce nel labarientu

Cudo que quin aquí se arrima ya se allegó a esta nueva bitácora, peru por si tuvía angunu no la conoz, queda enterau. Un esgonce nuevu con güenas ideas y un labarientu de temas que siguru sedrá de interés.

05 septiembre 2008

Capital Europea de la Cultura 2016

¿Comu? El ayuntamientu Sanander diz que toos tenemos de acurrianos enredor de la nueva idea del su alcaldi: ser Capital Europea de la Cultura en 2016. ¡Comu estará Europa si estu medra! ¿Qué cultura? ¿La de la rede de bibliotecas municipales, la de la Menéndez Pelayo y el edificiu Tabacalera...? Sedría para no parar de riir si no juera tan trágicu.
Peru ya se les ve el plumeru. La primer idea, construir un museu, quiciás echar abaju el campu fútbol y levantar noséqué... ¿Quiés cultura? Pues cementu. ¿Quiés un parque en las Llamas? Pues cementu.
De esu tien la cara, de cementu.