27 junio 2007

Subiendo al puertu

Pasó San Juan y el veranu se acerca. Dimpués del iviernu duru aselaos en los invernales y las praerias más jallaízas, mos acurriamos para subir al puertu. Contentos por alcontrar nuevos pastos, midiar baju un teju milenariu y enrear en las brañas. Un tiempu para estase tranquilu. Así que dejamos bien quieta lavecera y tresponemos hasta agostu. Si tenéis aquél, elsullardelavecera siguirá runfando

GOLVEMOS EN AGOSTU

19 junio 2007

Y otra bitácora más

El otru día hablabamos de amigos y surdió uno más que tien güenas ideas. El su llamatu es musgosu y acá os apurro un video de la su bitácora. Muy bien esu de riíse de los antiguos cántabros. Unu ya está cansu de tantu mitificar la habilidá guerrera que gastaban jaz 2000 años en esta tierra y que la su alucha era por la libertá.

13 junio 2007

Dos nuevas bitácoras

Nuevos amigos apaecen en la red con ideas asemejás a las nuestras. Muy interesante la bitácora El robledal de todos. Literatura en montañés con munchu gustu y güen oju. Para disfrutar.

Y en la jaza izquierda de la nuestra bitácora apaez abora otru proyecutu. Dimpués de discurrir munchu comu jacer el sullar de la vecera, crear una nueva página paez lo mejor. La bitácora de lavecera ya no coge para otru riqui-raque, así que ensin esborregar lo trebajau escritu, subimos esti huecu nuevu para aselar solamente los audios. Apurriremos ligatos a archivos en MP3 de baja calidá para que sean jallaízos de escargase: si ties ADSL, no se estará mas de un minutu en abajase; si ties una conexión más lenta... paciencia.
Diremos pocu a pocu, con palabras nuestras y lecturas de los nuestros escritores.